Složiště hostilo turnaj partnerských klubů Agrozet Cup
V sobotu 26. října 2024 se na Složišti uskutečnil fotbalový turnaj Agrozet Cup, který spojil mladé sportovní nadšence a jejich kluby na hřišti plném energie a týmového ducha. Turnaj, který hostil partnerské kluby v kategoriích školička, mladší přípravka a starší přípravka, přilákal desítky malých fotbalistů, jejich rodiče a fanoušky. Byla to oslava sportu, radosti z pohybu a fair play.
Hlavním partnerem tohoto fotbalového klání se stal AGROZET České Budějovice, a.s., společnost s více než 62letou historií, která patří mezi tradiční prodejce zemědělské, lesní, komunální a zahradní techniky. Pro účastníky a návštěvníky turnaje si připravila ukázku zahradní techniky, včetně populárních zahradních traktůrků značky SECO a elektrických motorových koleček Duramot, což přineslo zajímavý doplněk k fotbalovému programu. Zatímco děti zápasily na hřišti, měli rodiče možnost seznámit se s moderními pomocníky pro zahradní údržbu.
„Projekt partnerských klubů naší Akademie úspěšně funguje již pátým rokem a v současné době je v něm zapojeno více než dvacet klubů z celého našeho regionu. V rámci společných akcí pořádáme vzdělávací semináře pro trenéry menších fotbalových klubů, workshopy pro rodiče, ukázkové tréninkové jednotky přímo v klubech, nebo specializované tréninky pro brankáře. Zároveň klubům nabízíme na vybraná ligová a reprezentační utkání vstupenky zdarma. Součástí projektu jsou i společné turnaje napříč různými věkovými kategoriemi a my jsme moc rádi, že se nás společnost AGROZET České Budějovice, a.s., rozhodla v letošním roce podpořit, velice si toho vážíme!“ uvedl ředitel akademie Petr Benát.
„AGROZET České Budějovice, a.s. se velmi rád, stal součástí Agrozet Cupu 2024 a podpořil mladé fotbalové naděje a jejich kluby. Tato akce pro nás není jen o sportu, ale o budování pozitivních hodnot a podpoře zdravého životního stylu od nejútlejšího věku. Doufáme, že podobné akce budou inspirací pro děti, rodiče a všechny příznivce sportu, a těšíme se na další příležitosti, jak k tomu přispět.“ uzavřela Dita Fišerová, marketingová a produktová manažerka společnosti.